17 Mayıs 2013 Cuma

Ayakkabı Depolama Çözümleri

Ayakkabı almayı sevmeyen, aslında kullanacağı kadar ayakkabısı olduğu halde mutlaka fazladan bir kaç çift ayakkabı almayan bir kadın var mı? Şahsen benim ayakkabı alışverişlerim makul olanın birazcık üzerinde:) Eşim de ayakkabı sevgisiyle bana destek olunca evde ayakkabı koyacak yer bulamıyoruz haliyle.
ayakkabı-organizer

Geçtiğimiz haftalarda kışlık ve yazlık ayakkabıların dolabını değiştirirken, varlığını unuttuğum hem eşime hem de bana ait bir sürü ayakkabıyla karşılaştım. Dolabın derinliklerine saklanan, kullanmadığımız bu ayakkabıların, çizmelerin, sandalet ve terliklerin tamamını poşetledik ve ihtiyaç sahiplerine dağıtmak üzere ayırdık. Bize de böylece yeni ayakkabılar alabilmek için epey yer açıldı:)
ayakkabı-organizer
Aslında evde yalnızca iki kişi olmamıza rağmen, ayakkabıların dolaplarda düzenli bir şekilde durması, dolabın ilk düzenlendiği haliyle kalması nedense pek mümkün olmuyor. İnternette bu konuyla ilgili ayakkabı depolama çözümlerini araştırırken bu siteye denk geldim ve bazı fikirler çok hoşuma gitti.
ayakkabı-organizer
ayakkabı-organizer
Ayakkabı tutkunuz artık büyük bir yer kaplamaya başlamışsa siz de bu fikirlerden faydalanabilirsiniz.

Hiç yorum yok: