1 Haziran 2012 Cuma

Kolay Bir Tablo Yapabiliriz

modern, tablo, pano
Yine çok kolay yapabileceğimiz bir tablo örneği göreceğiz.
Malzemeler
İstediğiniz boyutta bir tuval (burada 16x20 kullanılmış)
Kahverengi ve krem boya ile zevkinize göre seçeceğiniz farklı renklerde akrilik boyalar
Yuvarlak sünger fırçalar
Krem rengi akrilik boya ile tuvalin zeminini boyadıktan sonra, kurumasını takiben yukarıda görünen dal resimlerini uyguluyoruz.
Diğer renklerimizi uygulamak için  kağıt tabağa sıkıyoruz
Sünger fırçalarımız ile irili ufaklı topları dalların üzerine serpiştiriyoruz
Bu çok şık ve iç açıcı tablo duvarda yerini almaya hazır.
Detaylı anlatım ve görsel için kaynak

6 yorum:

selyar dedi ki...

kolay ve çok hoş :)

tülin dedi ki...

sevimli.

Unknown dedi ki...

Yaz için çocuklarla yapılacak harika bir alternatif:))

Çilekli Mektubum dedi ki...

Hem cok kolay hem de cok dekoratif.Guzel paylasimlariniz icin tesekkurler.

Ecehan dedi ki...

Yapcem ben bundaaannnn;-) Çok hoşlaştım fikir annem ;-)

Gulsen dedi ki...

Paylaşımı beğemenize sevindim arkadaşlar, kolay ve şık fikirler beni de cezbediyor doğrusu :)