28 Mart 2012 Çarşamba

Origami Çalışmalarına Örnekler

Origami çalışmaları
Origami japonca oru(katlama) ve Gami (kağıt) sözcüklerinin birleşmesi ile oluşmuş ve katlanmış kağıt anlamına gelen bir japon sanatıdır. Origami kendi içinde 3 kısma ayrılır. 1.Klasik origami : Tek parça kağıda kesme ve yapıştırma işlemi uygulanmadan sadece katlama ile figür yapılmasıdır. 2.Modüler origami: Tek parça kağıttan 3 boyutlu geometrik bir şekil oluşturulması ve aynı şekilde yapılan bir çok geometrik şeklin birleştirilmesi ile oluşturulan figürlerdir. Kullanılan figürlerin sayısının sınırı yoktur. 3.Krigami: Klasik origamiden farklı olarak figürlere kesme işlemi uygulanır. Kaynak

Bu sayfada Luciana'nın yaptığı origami çalışmalarına dair örnekler bulacaksınız. Şimdi benim sizler için seçtiklerime bir göz atalım.
Origami Çalışmaları
Origami Çalışmaları
Origami Çalışmaları
Origami Çalışmaları
Origami Çalışmaları

9 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

Ah ah,marifet var da; bu kumaşlar kağıtlar yok bizde:(

nalan dedi ki...

bu da Gülsenden dedim,yazılarınızı imzadan önce tanıyorum aferin bana:))

Gulsen dedi ki...

Sevgili Özgrkdn; sadece büyük şehirlerdeki hobi marketlerde bulunabiliyor ne yazık ki bu anlamda haklısınız.

Gulsen dedi ki...

Bir yol tutturdum gidiyorum Hocam :)) sevgiler saygılar...

Metin ATALAR dedi ki...

Çok güzeller, ellerinize sağlık. Herhalde sabır önemli böyle işlerde. Tabii yetenekte olmalı. Eeeee hepsi sizde toplanmış maşallah.

Gulsen dedi ki...

"Bu sayfada Luciana'nın yaptığı origami çalışmalarına dair örnekler bulacaksınız" cümlesiyle başkasına ait bir paylaşım olduğuna dair gerekli vurgumuzu yapmıştık Sayın ATALAR; sanırım gözden kaçmış...

Neslihan Duysak dedi ki...

çok güzeller...

Gulsen dedi ki...

kesinlikle öyle alonenes :)

Gulsen dedi ki...

yaptıklarınız hayran kaldım sevgili Ayumi San; tebrik ediyorum :)