11 Eylül 2011 Pazar

Gül Temalı Yastık Modelleri

Farkındayım bazen yastık sevdamı abartıyorum ama öyle şeyler görüyorum ki, olmuyor yeniden paylaşmak istiyorum :)
yastık
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
yasık modelleri
                                                                  Bunlarda fiyonklu..
el yapımı yastık
                                                              Puantiyeliye bayıldımm
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
yastık
Gül Temalı Yastık Modelleri
Gül Temalı Yastık Modelleri
Kaynak

13 yorum:

canan dedi ki...

harikaaa bunlar emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

ne kadar güzeller..

Noblesse dedi ki...

aslım bunlar nasıl bir güzellik böyle..teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Çokk güzeller =))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

ne kadar güzel secim yapamadim su daha güzelmis diye...

Krnc dedi ki...

Hepside çok cici.Bazısı çok neşeli ,bazısı çok zarif:)

AslıASLI dedi ki...

Canan çok tskler, her ne kadar ben yapmış olmasamda :)

Sema, çok tskler :)

Noblessem, biliyordum begenecegini :) yastıkları seviyoruz, çok tskler..

Aysun :) çok tsk ediyorum :)

Nesliname, evet seçim yapmak zor olabiliyor, yapanın ellerine saglık. Çok tskler :)

Krnc, çok tsk ederim :)

sevda s. dedi ki...

Ay Aslı'cım, hangisini beğenceğimi şaşırdım, çok güzeller :)

AslıASLI dedi ki...

Gerçekten seçim yapmak zor olabiliyor, çok tskler canım :)

Adsız dedi ki...

çok harika hepsi bakmaya doyamadım bayıldım bayıldım

Sandy Matos dedi ki...

Adorei sua almofadas! São lindas!
Sucesso!

özlem dedi ki...

bu gül motiflerinin yapılış aşamaları nasıl acaba? resimli bir tarifi var mı?

Gulsen dedi ki...

Kaynak linkten resimleri tıklarsanız yapım aşamalarına ulaşabilirsiniz Özlem