2 Kasım 2011 Çarşamba

Tilda Bebek Yapımı

Henüz bir tane bile kumaş bebek dikmiş olmamama rağmen nerede bir tilda bebek şablonu görsem hemen kaydediyorum. Yani arşiv zengin ama bu zengin arşivi kumaş ve tasarımla birleştirecek ruhum henüz yok gibi. Olsun, elbet bir gün yaparım deyip, yukarıdaki tilda bebeğin yapım aşmalarını bulduğum siteyi de sık kullanılanlarıma ekledim. Belki sizlerin de ilgisini çekebilir işte link.
tilda bebek yapımı

Tilda bebeklerle ilgileniyorsanız "Resimli Tilda Bebek Yapımı" başlıklı yazımız da ilginizi çekecektir.

7 yorum:

LeylaK dedi ki...

ahayyy ben bunu yerim ne cici :) pek seviyorum böyle şeyleri yaa.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

figen abla dedi ki...

çok tatlı ya :))
hele giysisi bir harika :)

Adsız dedi ki...

ben hic böyle birsey yapamam, elimden gelmez :(

Unknown dedi ki...

bebekler cok guzel bende senın gıbı herseyı kayddıyorum belkı bırgun dıye o ruhtan gelırse banada yolla bebegı dıkmek bısey degılde elbıselrı onu guzel gosteren ,bende onlarla ugrasamam acıkcası:)

Nalan Ünal dedi ki...

Ben hala o ruhu bekliyorum esce ama ne gelen var ne giden:) Neyse.. elbet bir gün..

"Nedembegenirsin" yazar kadrosu olarak, güzel yorumlarınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederiz.

vay anam vay dedi ki...

bayıldımmmmmmm...

Unknown dedi ki...

o ruh geldı bana ama nasıl dıkıcem bununla ılgılı vıdeo ıstıyorum lutfen.