22 Şubat 2014 Cumartesi

Bir Kez Daha Julie ve Nakış İşleri

carpi-isi-pano-isleme
Saint Petersburg'da yaşıyan 1985 doğumlu Julie'nin çarpı işi çalışmalarını daha önce paylaşmıştık. İnternet ortamında kendisine ait sitelerde nakış işlerini paylaşıp oldukça olumlu görüşler alan Julie'yle yeniden karşılaşmak benim için bir zevk oldu, uzun süre gezindim sayfalarında :) Yeni eserlerine sizlerde göz atmak istersiniz diye düşünüyorum. Kaynak
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme-dekorasyon
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi cicek-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-pano-isleme-saat
carpi-isi-pano-isleme
carpi-isi-kutu-isleme
raf-isleme-ahsap
carpi-isi-pano-isleme

4 yorum:

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

harika bunların hepsi

SihirliGünlük dedi ki...

Bayıldım, bayıldım :)Harikalar

ekinushobi dedi ki...

Mükemmel!!!

Gulsen dedi ki...

marifetlihanimlarklübü, SihirliGünlük, The Backyard Of My Life; beğenmenize sevindim sevgiler :)