14 Kasım 2013 Perşembe

Ev Yapımı Lambalar

Eskiyen abajurunuzu farklı şekillerde yenilemek isterseniz, nette bu konuda harika fikirler var. Ben bazılarını sizler için derledim.
abajur-yenileme
Eski kitaplarınızı muntazam bir şekilde delerek abajurun demir kısmını oradan geçirebilir, abajur başlığınızı da uygun kağıt ya da kumaşlarla kaplayabilirsiniz. Sonuçta böyle enerji veren bir tasarıma sahip olabilirsiniz.
abajur-yenileme
Ya da kullanmadığınız bileziklerinizi tutkalla abajura yapıştırıp, sonra onları dilediğiniz renge boyayabilirsiniz.
abajur-yenileme
Eski haritalar her zaman iyi fikirdir, tıpkı Paris gibi:)
abajur-yenileme
Elbette boyalarla yapabileceklerimizi de unutmamak lazım. Çizme yeteneğiniz yoksa bir anlığına çocukluğunuza dönüp patateslerden yardım alabilirsiniz.
abajur-yenileme
Abajurunuzu yenilerken iplerden de yardım alabilirsiniz. Rengi, deseni ve modeli ise tamamen sizin zevkinize kalmış.


1 yorum:

Filiz dedi ki...

çok beğendim,ben de kızımın odasındaki abajuru değiştirmeyi planlıyordum iyi fikirler aldım:)