19 Ekim 2013 Cumartesi

Vladimir Jdanov Resimleri

resim-Vladimir-Jdanov
1959 Rusya doğumlu Ressam Vladimir Jdanov halen St Petersburg'ta yaşıyor. Resimlerinde genellikle Sibirya manzaraları, eski Rus şehirleri, konutlar, kadın ve çocuk portrelerine yer veren sanatçının, otoritelerce yüksek sanatsal değere sahip olduğu belirtilen eserlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov
Vladimir-Jdanov

4 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok beğendim. Oğlum telefonundaki bir program sayesinde çektiği fotoğrafları çizgifilm modu, resim modu gibi şekillendirmelere sokuyor. Basit programlar elbette. Ama gerçek görüntünün üstüne bir çalışma olunca çok değişik geliyor insana. Bu resimler ise sanki gerçek fotoğrafların resim modu gibi olmuş. O kadar güzeller. Hem o insanların, doğanın, evlerin falan var olduğunu zannediyorsunuz, hem de aslında birer resim olduklarını biliyorsunuz. Çok hoşlar. Bir de ikinci fotoğrafta natürmordun ardında bir tablo daha var. Ressam resmin resmini de yapmış. Çok etkileyici. Paylaşım için teşekkürler. Gidip bu ressamı bir de ben inceleyeyim bari.

Banuca dedi ki...

Yeni bir ressam daha tanımış oldum sayende, bu tarz resimleri çok seviyorum, verdiğin linkte neredeyse hepsini indirdim :) Bir de linkteki resimleri çözünürlükleri daha yüksek olaymış daha iyi olacakmış ya :(

tülin dedi ki...

Harika, sergi gezmiş gibi oldum.

Gulsen dedi ki...

Nurtenciğim; ayrıntıları yakalamanın yanı sıra bir dostla sohbet yaparcasına yazdığın içten ve çok değerli yorumun için teşekkürler.

Banucuğum; güzel çalışmalarına belki bir katkısı olur. Beğenmene sevindim. Ben de özellikle semaverli resimlere bayıldım.

Tülinciğim böyle hissetmene sevindim, internette en çok yaptığım şey bu muhteşem eserleri seyretmek oluyor, sizlerle paylaşmaya da bayılıyorum doğrusu :)

Sevgiler herkese...