8 Şubat 2013 Cuma

Aynalarla Dekorasyon

Her evde mutlaka bir ayna vardır. Her sabah kendimize ilk baktığımız, üzerimizi değiştiğimizde kıyafetimize, ağladığımızda makyajımız akmış mı diye gözlerimize, dişimiz ağrısa acaba hangisi diye ağzımıza, araba kullanırken arkayı görmek için sağa - sola baktığımız, odamız çok dar, büyük görünsün diye duvarlara astığımız ya da sırf ayna olduğu için dekor niyetine kullandığımız mükemmel bir objedir ayna... Hiç düşündünüz mü, olmasaydı ne yapardık diye.
aynalarla-dekorasyon
aynalarla-dekorasyon
aynalarla-dekorasyon

2 yorum:

Unknown dedi ki...

AAA BENİM EVDE FAZLA AYNA YOK... YARIN BİRAZ MASRAF YAPAYIM...UTANDIM ARTIK SİZDEN GÜZELLİKLERİ İSTEMEKTEN KENDİM GİDİP ALAYIM ARTIK... SEVGİLER CANIM

nalan dedi ki...

Her odamda ayna ve saat olmazsa olmaz. Bir de termometre .Ama o her odada yok ben de yanımda gezdiririm. Fakat çok sayıda aynayı denemedim . Boş duvar bulsam da denesem:))