16 Nisan 2012 Pazartesi

Çat Kapı Ayşım Okudan

Bu defa hepimizin daha çok "Okuyan" olarak tanıdığı, örgülerin efendisi sevgili Ayşım'ın bloguna konuk oluyoruz. Kendisi hem kedileri çok seviyor, hem de bu sevgisini ördüğü aksesuarlara büyük bir başarıyla yansıtıyor. Şimdi dilerseniz bu marifetli arkadaşımızın bloğunu birlikte gezelim.
Ayşım Okudan'ın hobi blogu
Örgülerin efendisi diye boşuna demiyoruz. Bu tığ işi sepetler
Kedisi Aşkım'ın bile üzerinden kalkmak istemediği ve yine tığ işi, kedi figürlü paspas
Küçük ayrıntılarla renklenmiş laptop ve kitap kılıfları
Tuvalet kağıtları için köpek figürlü tığ işi tutucu
Veee, artık neredeyse seri üretime geçtiği örgü eldivenler Ayşım'ın bu konudaki yeteneklerinden küçük bir kesit sadece. Ayşım zaman zaman blogunda çizimlerine ve şiirlerine de yer veriyor. İşte onlara birer örnek.

SEVMEK Mİ YALAN
Sevmek mi yalan sen mi yalan
Düşüncelere tutsak kayboluyorum inan
Bu bilinmezliktir bedenimi saran
Sevmek mi yalan sen mi yalan

Sevmek mi yalan sen mi yalan
Günlerdir buur beni oyalayan
Yalnızca yalan mı senden bana kalan
Sevmek mi yalan sen mi yalan

Ayşım Okudan Kocaoğlu

Bloğumuz ilk açıldığı günden bu yana bizi yalnız bırakmayan, güzel yorumlarını esirgemeyen sevgili Ayşım'a, Ne Desem Beğenirsin Ekibi olarak teşekkür ederiz. Kendisine eşiyle, sevimli dostlarıyla ve elbette çok sevdiği örgüleriyle uzun ve mutlu bir hayat diliyoruz.

Sevgili Ayşım'ın blog adresi http://moonlightcat13.blogspot.com/

53 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

çok güzel bu uygulamanızı çok sevdim kızlarr :)
ayşım ı ve diğer blogları burda ve yapılan işleri birarada görmek çok güüzel:) bahar tebrikler canım:)

Gulsen dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş Bahar ellerine sağlık... Ayşim'i tebrik ediyorum ne sıcak bir bloğu var eksik olmasın ayrıca güzel konser için değerli eşine de teşekkür ediyorum zevkle dinledim. Dostlukla ... :)

halime dedi ki...

Ayşim'i çok yakından takip ediyorummm.harikaaaaa...

Unknown dedi ki...

baharım harika bir yazı olmuş ellerine sağlık, canım okuyanım valla şahane işler üretiyorsun en alttaki kırmızı beyaz eldivene bayıldım ha birde eşininde ellerine sağlık:)

AsOrTiK dedi ki...

ben çok sevdim bu çat kapılarınızı.
çalışmalarını beğendiğim bir blog daha:)
sevgiler

Banuca dedi ki...

Okuyanım.... Dünya tatlısıdııır :)

Nalan Ünal dedi ki...

Ayşım'cım,seni ve aileni yansıtan sıcak bloğunu büyük bir keyifle takip ediyorum. Hepinize sevgiler olsun:)

Bahar'cım senin de ellerine sağlık,senin gözünden bir kez daha gezinmiş olduk.

okuyan dedi ki...

Öyle duygulandım ve mutlu oldum ki hislerimi kelimelerle tam manasıyla yansıtabilmem imkansız. Sevgili Baharcığım hakkımda yazdığın her bir kelime için sonsuz teşekkür ediyorum. Ayrıca benim için böylesi hoş düşüncelere sahip olman tarifsiz mutluluklara sürükledi beni. Mutluluk böyle bir şey. Güzel yürekli insanlarla çevrili etrafım. Ne mutlu bana, öyle zengin hissediyorum ki kendimi, iyi ki sizleri tanımışım, iyi ki varsınız hayatımda. Emek ve zaman harcamış fotoğraflar seçmiş, güzel bir metin hazırlamışsın benim için. Ne kadar teşekkür etsem az. Canımsın:)
Blogunuzu her daim büyük bir keyifle takip ediyorum. Harika fikirler ediniyorum. Aranızda olmaktan, bu güzel bloga dahil olmaktan dolayı çok mutluyum. Tüm ekibinize harcadığınız zaman ve emek için teşekkür ederim.
Ayrıca aşağıdaki -pek tabii yorumumun yukarsındaki:)* güzel ve benim için pek değerli yorumları okuyunca mutluluğum katmerlendi. Güzel yorumları ve beğenileriyle bana destek olan değerli arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim.
Hepiniz sevgiyle kalın, mutlu yaşayın inşallah, daima...

AslıASLI dedi ki...

Okuyanım seni blogumuzda misafir etmek bizi çok gururlandırıyor. Seni tanımış olmak, yaptığın güzel işleri görmek ayrı bir zevk. Ayrıca her zaman yanımızdasın, çok teşekkürler..

Baharım harika hazırlanmış bir yazı olmuş ellerine sağlık.

Beğendiğimiz, sevdiğimiz arkadaşlarımızı zaman zaman, blogumuzda keyifle paylaşıcaz..

FERİDECO dedi ki...

Netbook kılıfı bir harika bayıldım maşaallahh diyorum size,el beceriniz ve pratikliğinize...

okuyan dedi ki...

O gurur bana ait Aslıcım. Hepinize kocaman teşekkürler.
Yorumlarınızla bana her zaman destek ve moral oluyorsunuz.
Sevgilerimle.

eda dedi ki...

baharcim guzel bir fikir olmus devamini beklerim, ayrica sectiklerinin hepsi cok sevimli fakat sirin kaplumbaya dahada bir bayildim ;)

Adsız dedi ki...

Hoştanda öte olmuşlar.Harikalarr
İnsanın içini ferahlatan,gülümseten görüntüleri var. Varoluş nedenleri dışında, malzemeleri farklı formlarda değerlendirmek her zaman takdir ettiğim bir yetenektir.
Paylaşım için teşekkürler, sevgilerimle..

bahar006 dedi ki...

Canım, çok teşekkürler:)

bahar006 dedi ki...

Güneşim, aynen senin gibi düşünüyorum:)

bahar006 dedi ki...

Halime, izlemeye devam o halde, teşekkürler:)

bahar006 dedi ki...

Nefisler dimi bellindam, ben de çok beğeniyorum:)

bahar006 dedi ki...

Beğenmene çok sevindik, devamı gelecek, sevgiler:)

bahar006 dedi ki...

Aynen:)

bahar006 dedi ki...

Teşekkürler Nalan Ablacım, konu güzel olunca yazı da güzel oldu haliyle:)

bahar006 dedi ki...

Okuyancım, bu yalnız benim değil tüm nedesemin duygu ve düşünceleri, kefil olurum gözü kapalı. Biz de seni tanımış olmaktan en az senin kadar mutluyuz. Yüzünü güldürebildiysek bu da bizim için en büyük teşekkür zaten. Bloğunda gezinmek benim için zevkti, ileklerine de gönülden katılıyorum, sevgiler canım:)

bahar006 dedi ki...

Aslım saol canım benim, düşüncelerine de aynen katılıyorum:)

bahar006 dedi ki...

Sevgili Okuyanın ellerine sağlık:)

bahar006 dedi ki...

Edacım, seçmek o kadar zor ki, çünkü hepsi birbirinden güzel, çat kapı yazılarımız devam edecek, çok teşekkürler:)

bahar006 dedi ki...

İşte Ayşım bu konuda çok yetenekli, onun ördükleri kesinlikle sadece örgüden ibaret değil,çünkü gördüğü herşeyi iki şişle hayata geçirebiliyor, biz de çok teşekkür ederiz, sevgiler:)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

bi ayşimin bloguna bakıp gelicem :))

hayal mekan dedi ki...

beğenerek takip ettiğim ve artık canım arkadaşım dediğim güzel insan
yüreği kocaman herkese yetecek misali bir sevgisi var ,yaptığı işlere de o sıcaklığı ,o neşeyi veriyor
sizleride canı gönülden tebrik ediyorum bu yeni uygulamanız bize yeni yeni bloglarla tanışmamıza vesile oluyor bunun için teşekkürler ve kocaman sevgiler

okuyan dedi ki...

Canım arkadaşım çok teşekkürler:)

okuyan dedi ki...

Çok zarifsiniz, gönülden teşekkürler.

okuyan dedi ki...

Halimeciğim harika olan sizlersiniz.

okuyan dedi ki...

bellindam canım benim, çok teşekkür ederim.

okuyan dedi ki...

Sevgili Banu abla nasıl mutlu ettiniz beni, bir bilseniz.

okuyan dedi ki...

Güzel yorumunuzla bana yaşattığınız güzel duygular için çok teşekkür ediyorum.

okuyan dedi ki...

Baharcığım öyleyse ne mutlu bana. Bu dünyada parayla edinilemeyecek yegane kazanımlar bunlar. Benim için bundan öte mutluluk yok.
Tekrar herkese çok teşekkür ediyorum.
İçten sevgilerimi göndererek:)

okuyan dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler.

okuyan dedi ki...

Eda Hanım güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.

okuyan dedi ki...

Çok teşekkürler:) Sefalar getirirsiniz.
Sevgiler.

okuyan dedi ki...

Fatoşcuğum her daim yorumlarınla, arkadaşlığınla ve güzel yüreğinle yanımdasın. Çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım.

Gülen Tezer dedi ki...

Örgü örenleri hayretle karşılamışımdır; yav arkadaş bu ne sabır diye :)Örgülerin hepsi yaratıcı, özenli, sevimli ve işlevsel olmuş. Kedi paspası çok sevdim. Eldivenler de çok şık. Ellerin dert görmesin Ayşım'ın

Eren dedi ki...

Severek takip ettiğim Okuyan arkadaşımı burada da gördüğüm için çok mutlu oldum, son derece yetenekli ve yaratıcı, paylaştığınız için çok teşekkürler, emeğinize sağlık:)

Adsız dedi ki...

O kadar güzel bir insan ki Ayşım, anlatamam sanırım. Güzeller güzelleri, nazik, sevgi dolu, içten, zevk sahibi arkadaşımın çalışmalarına, el emeklerine, hayatına blogunuzda yer veridğiniz için ben ondan daha çok mutlu oldum eminim:) Onu tanıdığım ve dostluğunu kazandığım için çok şanslı bir insan olduğumu hissediyorum. Dilerim Allah'tan, herkesin Ayşım gibi bir dostu olsun hayatında. Tekrar teşekkürler, sevgilerle.
Melis

mavii dedi ki...

şuan kendimden çok utandım bu blogta yazarım güya en son ben görüyorum panelim mi bozuk nedir:D:D
baharcım ne güzel bir gözle bakıp anlatmışsın ayşım gerçekten çok üstün marifetleri var öyle iyi yürekli ki birde çok tatlı çokk:))

Ecehan dedi ki...

Süpersiniz kızlar...

bahar006 dedi ki...

Mavim, tam sopalıksın dicem ama kıyamam biliyosun, sen meleklerinle ilgilenirken yazı yazabilmen bile mucize, çok saol canım:)

bahar006 dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar, Ayşım hakkındaki duygu ve düşüncelerinize aynen katılıyorum, onu burada konuk etmek bizim için zevkti:)

okuyan dedi ki...

Gülen Hanım motive edici ve güzel yorumunuz benim için çok değerli. Beğenmeniz beni sevindirdi. Teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın.

okuyan dedi ki...

Sevgili Erencim beğenin ve desteğin için çok teşekkür ederim arkadaşım.

okuyan dedi ki...

Meliscim mutluluk yağmurunda şemsiyesiz kaldım diyebilirim:) Bu kadar güzel duygu ve düşünceyi hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama inan çok mutlu oldum. Bu güzel dostluğun bir ömür boyu sürmesini diliyorum ve gönülden teşekkür ediyorum canım.
Sevgiyle kal, daima...

okuyan dedi ki...

Bora'nın boyalarını çıkarmakla meşgulsündür:) Sevilaycım sizlerin marifetlerini de ben gıpta ile takip ediyorum. Güzel yüreğine sevgilerimi gönderiyorum.
Ve her zamanki gibi öpüyorum seni en kocamanından:)

okuyan dedi ki...

İçten sevgilerimi gönderiyorum:)

okuyan dedi ki...

Baharcım bak bana bunca güzellik ve mutluluk yaşattın, yine yeni yeniden çok teşekkür ediyorum canım sana:)

okuyan dedi ki...

Zeynep Hanım çok zarifsiniz. Beğeniniz ve güzle yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz. Teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın.

okuyan dedi ki...

Baharcığım bu hafta hiç olmadığı kadar şımardım:) Şaka bir yana bunca güzel yorumu okumak yaşamın sıkıntılarını bertaraf edip mutlu olmam için yeter de artar bile.