14 Mart 2012 Çarşamba

Balık Pulu Duvar Panosu

Oturma odanıza biraz ışıltı katmak isterseniz düşük bir maliyetle evde yapabileceğiniz balık pulu görünümlü duvar panosu fikrini buldum. Yapım aşamalarına bir bakalım.
Posterboard adı verilen bir üründen söz ediliyor sitede ama ben plastiğe yakın bir şey olduğunu düşünüyorum. Ya da bu tip bir ürün kullanmak işi dayanıklı kılacaktır diyebiliriz.
İlk etapta bu bahsedilen malzemeden düzgün daireler kesmekle işe başlanıyor.
Sonra bu daireler mdf bir tahta üzerine tel zımba ile zımbalanıyor.
Sprey boya ile altın renginde boyanarak ışıltı kazanması sağlanıyor.
Işıkların arkasında çok hoş bir duvar dekoru olmuş.
kaynak

7 yorum:

Çılgın Mevdoş dedi ki...

çok güzel ve değişik bende şu an rulolardan yapıyorum bakalım nasıl olacakteşekkürler.

AsOrTiK dedi ki...

yapması zevkli, sonuç mükemmel:)

Ponti dedi ki...

Şahane bir proje olmuş bu kesinlikle arşivlik :)

zeynep dedi ki...

Çok şık durmuş , iyi fikir .

Metin ATALAR dedi ki...

Güzel olmuş gerçekten, emeğine sağlık....

Unknown dedi ki...

çok hoş gözüküyor..

Gulsen dedi ki...

Beğenmenize sevindim arkadaşlar