13 Temmuz 2011 Çarşamba

Dekoratif Yumurta Ağacım

Yumurtalarla uğraşmaya başlayalı, artık her yumurta kullanışımda içini boşaltarak bir kenara koymayı alışkanlık haline getirdim. Yani uzun bir süredir yumurta kırmıyorum:))
Biriktirdiğim yumurtaları birkaç işte kullandıktan sonra elimde kalanlar olmuştu. Bunları ne yapsam diye düşünürken gözüme önce taaa Side'den üşenmeden getirdiğim ama kurumasına mani olamadığım melisa ağacımın dalları takıldı. Sonra da annemin kurdele nakışı işlerinden artan parçaları gördüm. Tamam dedim, bunları yumurtadan geçirip dallara asarım:) Tabi önce sprey boya ile kuruyan dalları bir kat hafif bir şekilde beyaza boyadım. Sonra da peçete dekupaj yaptığım yumurtalardan iğne yardımıyla kurdeleleri geçirdim.
Ama bu kez bir iki yumurtaya farklı olsun diye hamur kabartma uyguladım. Resimlerde gördüğünüz çilekli yumurtalar hamurla kabartıldı. Aslında genel olarak bakınca yumurtaların rengi birbiriyle uyumsuz, ama dediğim gibi ortada kalmasınlar diye hepsini toplamış oldum, daha sonra aynı desenli peçetelerle çalışacağım. Bir de yılbaşında kullanılan minik ampülleri dala dolayıp gece yakmayı planlıyorum ama henüz o ampullerden bende yok:))
Link

5 yorum:

Işıl Işıl Günler dedi ki...

yumurta ağacı süper:)) canım, peki yumurta yapacağın zaman sarısının dağılmamasını sağlayabiliyor musun? evetse nasıl? nasıl çıkartıyorsun içinden? ben de yapmak istiyorum çok hoşuma gitti, aydınlatırsan sevinirim, ellerine sağlık:))

AslıASLI dedi ki...

Çok şık, çok dekoratifler ellerine saglık baharım..

Unknown dedi ki...

baharım ellerine sağlık çok güzel olmuş kabartmalılar ayrı güzel olmuş:)

Gulsen dedi ki...

kırmadan nasılda yaptın bravo sana :)

bahar006 dedi ki...

Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim. Acemim sarısı beyazı diye ayırmadım ki, iki ucunu bıçakla hafif hafif vurarak deliyorum, sonra bi taraftan üfleyip içini boşaltıyorum. Ağır olsun dersen, içine alçı su karışımını şırınga yardımıyla sıkaıp kurumasını bekleyebilirsin. sonra da üzerine dekupaj yapıyosun.