12 Temmuz 2011 Salı

Viyolden Güller Yapalım 1.Kısım

Yazının birinci kısmında güllerin nasıl yapıldığını göreceğiz, ikinci kısımdaysa bu güzel gülleri nerede kullanmışlar diye bakacağız ve eminim sizde benim gibi yapmak isteyeceksiniz.
işe yumurta kartonundan kullanacağımız kısımları çıkarmakla başlanıyor
çıkarılan parçalar makasla düzeltiliyor
                                                                     yapraklar şekillendiriliyor
                                                       
                                                                      Güller hazır sayılır

                                                                        şimdi boyanacaklar


                                                                 elde edilen doğal rengi beğendim

                                                                      henüz bitmiş sayılmaz
                                   şimdi kesilen küçük kumaş parçalarını dış kısmına yapıştıracak

                                                         kumaş kaplanmış hali böyle olmuş işte
                                            şık bir görünüm verdi küçük ekose parçalar bence

4 yorum:

mavii dedi ki...

ben böyle güzel bir geri dönüşüm görmedim:)))

senem dedi ki...

çok hoş olmuş çok beğendim yapmak lazım....

Ayrıca merakla bekledim nasıl olacak diye :)

Gulsen dedi ki...

aaa müthiş 1 :)

farfin dedi ki...

beğenmenize çok sevindim,çok seviyorum çiçek yapımlarını